120429

Snart var denna månaden också över, tiden bra springer iväg och jag tycker inte det var länge sen det var min födelsedag som var i februari. Man ser att det händer saker ute, bladen på träden har näst intill slagit ut helt och det riktigt doftar vår ute. Det är än så länge ganska kallt ute, det är snart maj och i maj brukar man ändå kunna ta av sig koftan på uteserveringarna och njuta av värmen. Vi får se om vi får någon värmebölja snart.
Idag har det varit en lugn och sansad dag. Jag har tittat på New years eve filmen på morgonen, har ni inte sett den så kan jag verkligen rekomendera den.
Om en stund kommer Ottilia (broderns tjej) och hämtar mig, vi ska ner och röra på fläsket på friskis och svettis gympapass. Efter det åker vi hem till mamma och pappa där den övriga familjenär. Vi skulle egentligen grillat igår men vi tar det idag istället, så det ska bli mysigt :)
Jag tog mig även en sväng till Plantagen idag där det var mer folk än väntat, alla skulle visst köpa blommor idag. Jag hittade inget som skulle kunna passa i vår kruka som står utanför dörren, men däremot hittade jag lite andra blommor som fick pryda lägenheten inne istället..


Fick pryda matsalsbordet


Fick pryda soffbordet, fint med blandade färger av rosor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0