Dåligt samvete

Godmorgon kalla sverige.
Vilket bakslag vi har fått i vårt land, snö i april, vad är detta?
Veckorna går hur fort som helst nu, helgen var min jobbhelg och den gick också fort nu när man tänker tillbaka. Gillar inte att jobba helg särskilt mycket, alla andra är lediga, finns så mycket annat roligt man kan göra på helgerna än att jobba. Jag har ju valt det själv och det är väl dags att börja vänja sig, till hösten när jag ska börja plugga blir det nästan bara helgjobb. Då kommer jag jobba extra på mitt nuvarande arbete i mån om tid, plugget kommer då i första hand så klart.
Jag har lite dåligt samvete idag, har knappt bloggat på hela helgen och ändå följer ni min blogg, duktiga ni är. Idag har jag tid att blogga, är ledig och sitter just nu och njuter av en god frukost. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0