Fredagen den 13:e

Innan idag på jobbet kom vi på att det är ju faktiskt fredagen den trettonde idag, detta ska ju egentligen resultera i otur. Min otur kom inte förens jag kom hem, såklart!
När jag skulle laga mat brände jag mig på handen så fick ringa 1177, väldigt omtänksamma är dem där. Handen är nu inlindad och brännblåsor har bildats. Några tårar kom framför diskbänken när jag höll handen under rinnande kallt vatten, dock klarade jag inte detta så länge eftersom hela handen domnade av och det kändes som den skulle frysa ihjäl. Detta var min otur denna dag och handen är bränd med fem stora en kronor till brännblåsor, ni kan ju tänka er hur det känns!
Ikväll har vi haft en hemmakväll här hemma, så efterlängtat får jag säga. Jag ville kolla på skräckfilm så självklart fixade mannen fram detta, det blev en väldigt bra film, älskar när det är spänning till 98% av filmen och att man hela tiden sitter på helspänn. Det blev wrong turn, har ni sett den? Annars kan jag varmt rekommendera denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0