Helgen över.

När det är jobbhelg för min del så tycker jag bara det är skönt när helgen är över. Nästa helg när min bror och hans familj kommer hem får gärna helgen vara lite längre. Har inte träffat hela brorsans familj sen i julas så det ska bli riktigt skoj.
Igår bokade vi in några dagar utav semestern. Vi ska åka till Gotland, bo i visby och bara njuta av vad det har att erbjuda. Vi ska åka dit med favoriterna Emma och Marcus och stanna i fyra dagar. Skönt att ha lite av semestern uppbokad sen får vi se vad som händer, jag ska nog kunna klura ut något mer. Sambon fyller år precis när vi får semester så då blir det nog lite firande utav honom också.
När man äntligen har fått besked om sin semester vill man bara ha den nu, men det är ju drygt 11 veckor kvar, drygt. Ska hända mycket innan dess hoppas vi på.

Nu ska jag åka och jobba sen ikväll blir det gympa på friskis och svettis med Julle hoppas jag på.
Ha en fantastisk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0