Hemmakväll

Ikväll har jag varit hemma hos Madde och Krille på lugnet. Åkte dit efter en sväng på samarkand, där jag shoppade en tröja på Bik Bok. Tänkte att jag visar den imorgon.
Robban har varit på träningsdag hela dagen med sitt fotbollslag så därför fick jag vara "tredje hjulet" ikväll, skämt och sido, känner mig verkligen inte som det är när man är med krille och madde.
Vi åkte iväg och handlade lite mat och gjorde hemmagjorda hamburgare och klyftpotatis och diverse gosaker till detta. Smakade bättre än någonsin!
Vid klockan åtta var det ett bra program vi kollade på som heter kvällen är din, väldigt berörande och bra program som jag kommer kolla på de närmsta lördagarna. Har ni sett detta program?




Vem fattas vid bordet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0