Måndag

Hej på er. Har ni börjat vänja er vid att jag uppdaterar bloggen ganska sent om kvällarna ibland. Det verkar nästan så för igår när jag tittade in här så hade inte så många besökt bloggen, detta var på eftermiddagskvisten men nu idag ser jag att det hade varit ganska många inne ändå igår. Ni har ju ändå till 00:00 på er. Jag blir glad när diagrammet på antal besökare är jämt i varje fall. Ni är så välkomna in här varje dag.
Idag har jag haft en lite halv knäpp dag, började inte jobba förens kvart över tre (15:15). Tog kvällspasset till klockan åtta (20:00) då vi stänger på samarkand. Jag hann med väldigt mycket på förmiddagen så det känns nästan som att jag har varit ledig idag, att jobba fem-timmars pass är man ju inte så van vid. Idag var det lyx och imorgon blir det verkligen ingen lyx då kör vi ett 08:00-20:00 pass. Bara att härda ut!

Vet ni, nu ska jag äta mitt snacks, morötter, gurka och dipp och kolla på Älskling du har blivit en tjockis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0