Något i magen

Varit iväg en sväng och uträttat lite ärenden, bland annat handlat. I affären köpte jag bland annat allt man behöver till en smoothie. Så nu ligger jag i soffan och smuttar på denna underbara smoothie som smakar underbart gott. Kände att jag behöver något mer i magen innan träningen börjar klockan halv sju. Då ska jag genomgå ett pass som heter skivstång. Har kört detta innan och det är näst intill bara styrka, så idag tar vi i med hårdhandskarna och kör allt vad vi kan.

Banan & hallon smoothie:

2 dl vanilj yoggi

0,5 dl mjölk

mycket hallon

1 banan


Kommentarer
Postat av: Erika

Smoothie är ju bara så gott!!

2012-04-11 @ 19:59:40
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0