Nybörjare igen

Hej på er kära läsare.
Idag blir jag nybörjare i köket igen, alltid lika roligt att prova på nya saker man aldrig har gjort innan. Jag ska nämligen grilla en kyckling i ugn, ska väl inte vara så svårt?
Vi får gäster hit vid klockan fyra, då kommer min bror, mamma och pappa på middag. Då ska kycklingen vara klar och god. Så idag sätts jag verkligen på prov.
Igår hade vi lite förfest här, drickat flödade på ganska bra. Vi åkte sedan ner till Loft och avslutade kvällen med dand under bar himmel. Var ju ganska kallt igår kväll men med lite alkohol i kroppen var det inte så farligt ändå, haha.


Så här vill jag att kycklingen ska se ut sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0