redan tisdag

Hej på er.
Vilken ironi det var i min rubrik idag "redan tisdag". Dagen igår gick så sjukt långsamt om man får uttrycka sig så. Känns som jag jobbade i hur många timmar som helst. Får hoppas dagen går fortare idag. Imorgon är jag ledig, då ska jag och Emma åka till Ullared. Var ett tag sen jag var där nu, precis innan jul var det om jag inte minns helt fel. Har fått lång lista av Madde och Krille så det ska bli kul att välja bebisgrejer till dem utifrån min smak, haha. Man önskar ju så klart att det vore till sin egen lilla bebis man köpte. Får gosa med syskonbarnens barn så länge till jag får några egna för det lär nog dröja nu när jag ska börja studera till hösten.
Ikväll åker vi nog förbi mamma och pappa en sväng, ska låna pappas kombi och köra med till ullared om jag hittar något riktigt stort jag vill köpa :) Vem vet dem kanske har gräsklippare där? Skämt och sido, men vi har faktiskt börjat kolla lite smått efter gräsklippare och dyligt till den nya lägenheten, bara för att se hur mycket det kostar osv.
Nu ska jag gå in och läsa igenom ullareds blogg lite närmre, har ni varit inne där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0