Skärpning!

Hej på er.
Känns som det var år och dar sedan jag bloggade, får bli skärpning nu! Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har varit så trött om kvällarna denna veckan och dagarna har bestått av mest jobb. Kan ju berätta om min onsdag som skulle vara med lediga onsdag, jag var ledig också men vilken häktiskt dag det blev tillslut, haha.
Jag hämtade upp Emma klockan 06:30 och åkte till Ullared, hur rolig resa som helst. Väl inne på Ullared hade både jag och Emma bestämt oss för en budjet, denna var svår att hålla då vagnen tillslut blev väldigt full. Jag var även medskickad listor från andra i familjen så allt var ju inte till mig själv. Även ifall det var löning så var det inte kö in till Ullared vilket jag nästan hade räknat med. Knappt något folk inne i varuhuset heller, kan ju bero på att jag och Emma var så smarta och åkte tidigt.
När vi väl var hemma i stan igen, då klockan var ungefär halv fyra åkte jag till nästa varuhus nämligen City Gross. Där var det dock mer folk, löning och alla ska fylla på kylskåpen, inklusive oss, så en snabb shoppingrunda där inne. Hem med maten, lasta in i kylen, sedan vidare till Krille och Madde. Självklart hade jag köpt massor med baby saker till den lille Liam och saker som även madde saknade där hemma. Stannade bara en liten stund och dem verkade vara lika trötta som jag för krille somnade direkt efter att jag hade visat allt jag köpt till dem, han blev väl chockad över alla babykläder, haha.
Efter besöket hos madde och krille åkte jag vidare till mamma och pappa, hade lånat deras bil till Ullared samt köpt saker till dem. Efter en kort vistelse där åkte jag och mamma upp till Grand Samarkand och tog del av alla erbjudande affärerna hade. Gick ut därifrån lite över åtta och åkte då hem. Väl hemma packade jag upp alla mina prylar från Ullared.
Ni kan ju tänka er att jag kanske var  helt slut efter denna dag men vid denna tidpunkt levde jag på överenergi och kunde inte annat än att börja laga mat. En lasange åkte in i ugnen och det slutade med att brandlarmet gick. Efter detta gick jag och la mig, tröttare än någonsin.

Egentligen ska man väl vila upp sig på sina lediga dagar, det är något jag aldrig gör, hittar alltid på saker istället. Ni har väl hört ordspråket, vila får man göra när man blir gammal!


Min kundvagn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0