Torsdag kväll

Hej på er goa underbara läsare som följer mig flitigt även ifall jag inte gjort ett enda inlägg idag.
Jobbade till klockan sex idag, dvs började tidigt. Direkt efter jobbet gjorde jag och min arbetskollega oss redo för att åka ner till Elite park hotel. Ibland blir vi inbjudna på jobbet till olika varumärken och ikväll var det Vichy som stod som arrangör. Vi blev bjudna på mat, en föreläsning om sol och en underbar fika efter detta. Sånt här är trevligt att fylla ut veckorna med emellanåt. Fick ju så klart massor med bra produkter i en snygg påse och massor med informationsblad som får hänga med till de andra på jobbet imorgon. Produkterna jag fick var mest solprodukter och vad passar inte bättre när det snart är sommar.
Idag fick jag också reda på min semester inför sommaren, fyra veckor tillsammans med världens bästa sambo blir det. Det tycker jag vi är värda som bara fick två veckor tillsammans förra sommren! Så iår blir semestern vecka 29-32, ska bli så underbart. Vipps säger det bara så är dem veckorna snart här så det gäller att redan nu börja fundera på vad vi ska hitta på och boka något riktigt härligt.


Produkterna jag fick ikväll.

Kommentarer
Postat av: Erika

Samma veckor som jag :)

2012-04-13 @ 17:58:40
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0