Uppskattat

Idag har det varit en vanlig arbetsdag för mig, fast dubbelt betalt. Därför känns det helt okej att jobba med dubbel lön hela dagen. När jag slutade var jag verkligen vrålhungrig, magen skrek pinsamt högt framför kunderna. När jag kom hem stod min gulliga Robert och lagade pannkakor och gud så gott det var.
Han har även köpt hem lite chips,dipp och choklad till oss ikväll för imorgon börjar vi med att klara oss utan go saker ett bra tag fram över. Ska se hur min kropp reagerar utseendemässigt utav de här och om min mage blir mindre uppblåst. Kommer ta ett tag att komma in i de här men jag ska göra mitt bästa, kommer även vara hur jobbigt som helst till en början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0