Vilken natt!

God morgon.
Idag är jag lagom trött, gick och la mig ändå hyffsat i tid igår. Lyckades aldrig somna, det bara samlades masor med slem i halsen som jag hela tiden behövde svälja och då blev det torrt i halsen och då var jag tvungen att hosta. När jag hade fått nog och inte villa störa sambons sömn mer gick jag ut och la mig i soffan, lyckades inte somna där heller! När jag somnade var nog klockan runt två, kanske halv tre. Många timmars djupsömn och skönhetssömn det blev inatt då! Kommer nog somna tidigt ikväll, hoppas även på de för imorgon har jag en lång dag på jobbet att ta mig igenom. Nu ska jag strax åka till jobbet, ha en bra dag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0