Fredag

I tisdags var tjejerna här och hälsade på. Det är inte så ofta man träffas alla nu för tiden så jag bjöd in till fika. Det blev hemlagad blåbärspaj med glass och vaniljsås. Vi hade så mycket att snacka om och uppdatera varandra om så inget sällskapsspel blev det. Det var nämligen meningen att vi skulle spela massor med spel men får väl göra de vid ett annat tillfälle.
Idag fredag tog jag en lång sovmorgon, vaknade inte förens vid tio vilket var väldigt skönt. Hoppade snabbt in i duschen och gjorde iordning för att åka och köpa böcker utav en tjej som läser lärarutbildningen. Så tre böcker är nu mina och ska läsas inom kort. I eftermiddag har vi umgåtts med Krille, Madde, Ottilia och Cornelia, vi har varit på Samarkand och fikat och gått runt i lite butiker. Nu sitter vi som klistrade i soffan och kollar på handbollen, jag och Robban ska bara ta det lugnt ikväll.


Hela fikagänget hemma hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0