Happy

Idag klockan 13:00 kom beskedet ut om antagning nummer två till universitetet till hösten. Gissa vem som blev antagen, jo jag!! Jag är väldigt glad över att jag kommit in bland dem få platserna som finns tillgängliga till min utbildning. Jag ska läsa till lärare, grundskolans tidiga år 1-3. Utbildningen håller på i fyra år. Så nu kommer den sista semester veckan gå till att planera en massa inför höstens plugg. Det ska bli roligt och spännande och jag ska ge allt och bli världens bästa lärare. Någon som har några bra hemsidor där man redan nu kan se vilka böcker man behöver köpa inför plugget?



Kommentarer
Postat av: Erika

Nämen ååå va roligt!! STORT GRATTIS VÄNNEN! Jag har då absolut ingen aning om vilka böcker som finns men jag ska till bibblan imorn för att låna lite andra böcker så säg till om du vill med. Kanske kan man hitta nåt där? :)

2012-08-06 @ 18:08:29
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0