jahapp.

Då var veckan kommen som man har pratat så länge om, nämligen nollningen inför att bli student. Jag är sjukt nervös och har haft hela dagen på mig att lugna ner mig men vad hjälper de. Jag vill bara att det ska bli tisdag och att nervositeten ska gå bort. Som tur är så känner jag faktiskt några som ska börja samma utbildning som mig så helt själv är jag ju faktisk inte.. Nu kommer jag nog vara osocial här i några dagar fram över. Hela dagarna går åt till att vara med klassen och lära känna nya. Det ska bli jätte skoj men fasiken att man ska vara så nervös. hörs en annan dag i veckan när jag är sleten efter allt festande, haha. Ha en bra vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0