Lördag

Igår arbetade jag min sista heltidsvecka för ett tag. Ska ju som sagt börja studera nu och kommer bara jobba vid sidan om och lite helger då och då. Det känns skönt, ska verkligen försöka styra om min vardag och hinna med saker jag inte gjort innan. Det kommer nog ta sin lilla tid att byta rutiner, men fasen jag gillar rutiner så det kommer jag klara galant.
Idag är det lördag, vaknade tidigt  och gjorde mig snabbt iordning för att åka och fixa lite ärenden, ett ärende var bland annat systemet. Hela dagen idag ska vi fira Julle, min kära vän som fyller år. Firandet började med att spela fotbollsgolf ute i rockatorp vilket var roligt men tillslut blev det blött nog för att ge upp, haha. Nu är alla hemma, gör sig iordning inför kvälllens äventyr som ser ut så här. Middag hemma hos julle, sen förfest på samma ställe och sen Loft. Ska bli en trevlig kväll.
Måste ju berätta att vi hade ett vad när vi spelade fotbollsgolfen, det var att den som vann skulle bli bjuden av alla dem andra deltagarna på en drink. Vem tror ni vann? JAG såklart ;) Ser fram emot alla drinkarna :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0