Måndag igen..

Då var det ny vecka och semestern är slut. Hela fyra veckor har gått och måste säga att jag har njutit av varje sekund av denna ledighet. Nu ska jag jobba heltid i två veckor till, alltså till den 24/8. Sen har jag faktiskt en veckas semester till, tog ut den ifall jag skulle komma in på universitetet för veckan innan skolan börjar så är det inspark/nollning. Så nollning blir det vecka 35 sen kör skolan igång veckan därpå vilket blir 3 september. Har lite att läsa innan dess så det är nog bäst att sätta fart. Ska försöka få igång ett rullningsschema där skolan, träning, familjen och kompisarna kommer in i vardagen också, det blir nog inte det lättaste i början då allt kommer vara kaos i huvudet utav all ny information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0