Robin tunic

I eftermiddag när Robban åkte till golfbanan så åkte jag en sväng till Grand Samarkand. Jag var på lite shoppinghumör men ett bra sådant. Ibland när jag är shoppingsugen så köper jag allt jag tycker är snyggt men kanske inte egentligen behövde eller kommer ha så stor användning för. Ofta blir spontanköp bra när det gäller mig men vissa får man ganska stor ångest över efter ett tag då prislappen fortfarande hänger kvar efter ett år på plagget!
Idag var det dock ett annat shoppinghumör, ett sådant där man tänker efter innan och som man kommer kunna ha länge och ofta. Så idag blev shoppingen en vanlig vit t-skirt, svarta mjuksbyxor (båda dessa från H&M). Sen hittade jag även en jätte snygg tunika på Gina tricot. Se här!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja den va verkligen fin! :)

2012-08-05 @ 18:44:07
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0