Utflykt

Idag har jag och Madde varit på utflykt. Vi åkte i morse vid klockan sex och begav oss ner mot Ronneby. Varje söndag hela sommaren och ända in i oktober har dem loppmarkad i fina brunsparken. Där ställe vi ut idag med vårat gamla skrot som vi har samlat på oss under åren. Endel slantar blev det i kassan och dem ska det köpas nya grejer för till lägenheten nästa år. Då kommer det behövas pengar, tro mig! Det har varit en trevlig dag, men från att ha varit uppe sen klockan fem i morse så är jag nu ganska seg. Blir Solsidan vid åtta och sen bara slapp tills jag somnar hihi :)


Brunshallarna med massor utav utställare :)

Kommentarer
Postat av: william

roligt:D

2012-08-19 @ 18:52:37
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0