Vilodag

Söndagar när man var liten var det alltid veckans vilodag, kommer så väl ihåg när jag sålde jultidningar och skulle gå ut och ringa på hus på en söndag. Det var näst intill förbjudet eftersom man inte riktigt vet hur folk reagerar. Idag har jag och Robban verkligen haft en vilodag. Efter gårdagens patajande kan det inte bli mycket mer, vi är väldigt slitna idag och har näst intill kollat på film hela dagen. Så skönt med sådanna dagar ibland, fast det blir ju ännu bättre om man mår hyffsat också. Denna bakfylla (hatar ordet) blir bara värre och värre varje år, när jag är femtio kommer jag säkert vara bakfull i en vecka, haha.

Igår var jag ute på Mio möbler en sväng, avgudar den butiken. Dem har så mycket snygga saker och väldigt stilrena saker. Där kommer vi köpa mycket sen till nya lyan. Jag skulle dit och köpa en till födelsedagspresent till Julle och en inflyttningspresent till Josse. Passade på att köpa något även till mig själv, så till mig fick det bli en stor vit vintage träbricka. Kan tänka mig hur fint det kommer vara att ha den sen i nya lägenheten när vi har altan och en trädgård då man kommer bära fika fram och tillbaka, gud vad mysigt LÄNGTAR!!
 
Endast 199:-
 
 
En blomma får pryda bordet som jag köpte på torget förra lördagen för endast en guldpeng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0