Juldagen

God Jul på er i efterskott. Igår var hela dagen uppbokad och man gick på helvarv hel dagen tycker jag, så något bloggande hanns inte med. Idag vaknar jag upp av att de blåser och att mitt huvud dunkar något förjävligt.. idag blir de en lugn dag, kanske åker vi en sväng lite senare och tittar på rean i elektronikaffärerna.. igår fick vi massor av presenter, bland annat denna lergryta från mamm och pappa som jag och robban kommer kunna ha i ett antal år framöver. ska ta hand om den väl innan den börja användas bara. Läste att den ska ligga i ett vattenbad i 10-12 timmar första gången.. Ha annars en supermysig dag och för er som ska ut ikväll får ni ha en hejdundrandes fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0