ÅH!!!

Inatt vaknade jag av att jag trodde det var jordbävning. Det kändes som allt skakade men så var det inte. Det dånade och hela vårt sovrum lös upp av ett orange ljus. Tror ni inte att dem var här ute och skrapade vägarna från all snö som har kommt. Är det meningen att man ska väcka alla klockan 05:00?? Jag var så arg och dödstrött och ville bara somna om. Efter en stund steg robban upp, (jag låg fortfarande vaken) och sen vaknade jag fram och tillbaka av att andra grannar var ute och skottade. Så ja, i princip har jag varit vaken sen klockan fem i morse. Roligt, jätte roligt när man ska jobba kväll idag. Gud vad bitter jag blir på sådant här!!

Kommentarer
Postat av: Sofi

MEN GUUUD! Är så trött på folk som inte förstår sig på att snöskottningen måste ske på natten då de inte är något folk uteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! vad är problemet,varför är de så svårt att fatta? hahahaahahahahahha :))

2012-02-15 @ 11:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0