äntligen

Just nu är jag inne i en period där jag bara vill vara ledig. Längtar till helgen då det händer massor med trevliga saker. Bland annat ska jag och sambon gå på melodifestivalen imorgon kväll, sen på lördag kväll har vi bjudit hit Simon och Sara på tacokväll med melodifestivalen. Ska bli så trevligt. Ikväll ser jag fram emot att komma hem efter jobbet och bara lägga mig i soffan och kolla på en sån kanonbra film. Var länge sen jag såg en riktigt bra, har ni något förslag?

I tisdags kväll efter jobbet gjorde jag och Robban gulaschsoppa. Det stod på veckoschemat så allt var inhandlat. Hans mamma hade ett gott recept att dela med sig av och den blev så klart jätte god. Här är en bild på min överfulla Bruka-tallrik med soppa. Soppa är underskattat, prova gör mer soppor gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0