Beroende

God morgon alla vänner. Måndag och ny vecka. Jag har ju blivit hela beroende av One tree hill boxen jag fick igår. Så nu på morgonen tänkte jag titta ett avsnitt. Älskar denna serie och bara väntar nu tills säsong nio kommer ut. Ni som aldrig sett One tree hill, ladda ner de och börja kolla. Ni kommer inte kunna sluta.
Igår när vi svängde förbi samarkand en stund så gick jag in på H&M. Dem hade fått in sina bikini, och som ni vet så bara längtar jag ju till de lite varmare tiderna så jag köpte mig en ny bikini för sommaren 2012. Alla andra år när man har varit ute efter bikini så finns de inga snygga kvar. Tittar man på deras hemsidor så var de bikini som kom in tidigt i vintras så därför köper jag en nu och är ute i god tid. Jag har en svart jätte fin och enkel som jag verkligen trivs i men när vi var i Turkiet i somras så förstördes den av allt saltvatten. Den blev knottrig, hmm!


Vad tycker ni om den lilla nya?



Kommentarer
Postat av: Erika

Söt som socker :)

2012-02-13 @ 19:31:31
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0