Det är..

ingen vanlig dag för det är Evelinas födelsedag hurra hurra hurra. Kändes mer som att det var min födelsedag igår för då firade jag med släkt och bjöd på mat och öppnade massor med paket. Väntade såklart med älsklingens paket tills idag då jag ville ha några paket på min födelsedag i alla fall. Haha.
Har haft en kanonbra födelsedag idag, lugn och skön precis som jag hade önskat mig. Vi har bara gjort saker som vi har känt för så det har varit skönt. Ikväll ska vi kolla på första programmet av kontoret, det har väl ingen missat med Ove Sundberg som huvudperson och sen kollar vi på Wallanderfilmen.

Här får ni se vad jag fick av min sambo idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Och där fick du halva samlingen över en helg ;) Hoppas di haft en bra födelsedag ciao...

2012-02-12 @ 23:27:05
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0