Duktiga jag!

Man måste ge sig själv beröm ibland. Än så länge har jag varit duktig idag. Jag har storstädat hela lägenheten, det tog några timmar men det är de värt när sedan allt skiner och luktar fräscht. Jag ska strax skriva en inköpslista över vad vi ska inhandla till veckan som kommer. Måste så klart också handla hem massor med go saker tills ikväll när vi får gäster. Denna veckan kommer jag nog vara stamgäst i matbutikerna eftersom jag fyller år nästa helg och både fredag och lördag är det storfrämmat här hemma så mycket kommer behövas handlas hem i olika omgångar. Skulle så gärna vilja ha en stor kyl som jag kan fylla med nyttigheter, när vår kyl är full så är det ett bombnedslag känns de som eftersom den är så liten.

Dags att göra 100 situps som avslutning på städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0