En vanlig torsdag

Morgonen börjades med att baka, det luktar ljuvligt i hela lägenheten utav denna kaka. Jag kan varken ta kort eller säga vad det är för kaka jag bakar för den ska jag bjuda tjejerna på imorgon när dem kommer hit för att fira min 22-årsdag. Jag fyller inte år förens på söndag men fredag passade utmärkt för alla. Bra att fira de en dag då man inte har brottom upp dagen efter för vi tänkte ju dricka lite gott imorgon såklart. Få känns lugnet efter en hektisk vecka med ett glas vin tror jag att vi kör på :)

Denna veckans tulpanfärg ser ut så här, så härlig färg. Köpte dem igår och utav någon anledning så trivs tulpaner hemma hos mig för dem står i lite mer än en vecka. Har hört dem som bara får behålla dem i några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0