Fredag

Sitter denna fredagsmorgon och äter en stor bamse frukost. Solen håller på att stiga upp och det ser ut att bli ett kanon väder idag. Grattis till er som är lediga denna dag. Själv ska man snart bege sig till jobbet. Hela denna veckan har jag gått till jobbet, kallt har det varit men med mix megapol i öronen så har det gått väldigt bra. Vår bil är inlämnad för lagning nämligen så då får man kompromissa lite med killen sin. Idag blir det sista arbetsdagen innan jag tar helgledigt. Ska bli kanonskönt. Ikväll ska vi på melodifestivalens genrep, hoppas det blir underhållande. Lite bilder från när jag gick till jobbet igår tänkte jag bjuda på.


Väl påklädd i denna kylan. Det var tio minus grader denna morgonen.




Kommentarer
Postat av: Erika

Evelina, ta på dig en mössa!! :) KRAM!

2012-02-03 @ 17:02:37
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0