fy fasen...

rent ut sagt. Vilket pass jag och Julle var på ikväll. var riktigt anfådd redan efter uppvärmningen och värre blev det. Så nöjd över mig själv när jag klarar något jag har gett mig in på fullt ut. Efter passet åkte jag hem och tog hand om tvätten, lagade mat och duschade. Nu ligger jag som en utslagen slav i soffan och lyssnar på tvn som är på i bakrunden. Just nu saknar jag min sambo mer än någonsin, han jobbar kväll denna veckan. På fredag får jag ha honom helt för mig själv, vi har nämligen bestämt att vi bara ska vara hemma på fredag kväll och ta det lugnt. Känna lugnet och bara göra de vi vill, äta gott också såklart :) Efter jobbet på fredag åker jag i alla fall till affären och fyller kylskåpet, det är näst intill tomt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0