God morgon

Idag är jag väldigt trött, humöret är inte det bästa men det bättrar nog på sig under dagen.
Igår var vi nere på Lanterna och åt med Simon och Sara, gick sedan vidare till lagerlunden för några drinkar. Mina drinkar blev alkoholfria eftersom jag skulle jobba idag. Ändå är jag seg och trött idag. Förstår inte detta. Vi var ändå hemma hyfsatt tidigt.
Idag består dagen åter igen av jobb, ikväll är vi bjudna till Krille och Madde så denna helgen har jag inte spenderat mycket tid hemma om man säger så. Ska bli trevligt att åka till dem ikväll och slappa.

Nu äter vi frukost här hemma, idag blev det Kesella med äppelbitar och banan + äppelklyftor vid sidan. Mycket nyttigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0