härlig dag

Hej på er igen. Blev tyvärr ingen bild på bakverket jag gjorde idag. Glömde helt bort de och nu ligger kakan i våra magar. Idag bakade jag Banankladdkaka, till de bjöd jag på grädde med hallon i. Det var uppskattat för det blev ingen stor bit kvar.
Min frukost idag blev ganska sen, runt elva, eftersom jag bakade tidigare och mannen i huset var inte hemma. Spenderade frukoststuden på balkongen i solen och njöt med lite engelsk läsning i solskenet.
Ikväll har jag tränat, gympa pass på friskis och svettis. Tror aldrig jag hade varit där på ett pass där det har varit så mycket folk som det var idag. Alla var taggade och körde gärnet. Jag kör även imorgon igen, först jobb sen träning. Har kommit in ganska bra i träningen nu och det är roligt med gympa, varför har jag inte tänkt på det tidigare?


Mackor med tomat på och stekt bacon.


utsikten från balkongen över budkavlevägen


Kommentarer
Postat av: Erika

Det ser varmare ut än vad det va. Tyckte det var rätt så kallt ändå. Iaf här ute på landet. KRAM!

2012-02-26 @ 20:30:40
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0