Hemkommen

Kom nyss hem från IKEA. Mycket trevlig eftermiddag med Emma har det varit. Vad jag har handlat får ni se sen. Måste pynta upp de här hemma nu också, det är ju de som är de roligaste. Innan jag skulle hämta Emma idag från hennes jobb så körde jag förbi Rusta en sväng. Gillar egentligen inte den butiken men ibland kan dem ha lite smått och gott. Idag såg jag att dem hade fått in mitt favoritmärke när det gäller schampo, balsam och inpackningar. Köpte en ny hårinpackning för min tog slut för ett tag sen. Köp detta märke om ni vill prova något där man verkligen ser skillnad på håret. Säljs även på Kicks där jag köpte det först.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh det måste jag testa!

2012-02-16 @ 20:15:47
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Evelina

Lovar att du inte kommer bli besviken Erika.

2012-02-16 @ 20:33:06
URL: http://evelinahjelmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0