jobbdags

Måndag igen, en hel vecka framför sig. Fem arbetsdagar tills nästa helg. Känns långt och drygt. Idag kommer dagen på jobbet gå fort, jag har mycket att stå i eftersom vi ska ha ny kampanj. Det är jag som är ansvarig för den så jag ska göra de så snyggt som jag bara kan. Kanske blir träning på friskis och svettis ikväll. Beror på hur det är med mitt finger idag. Skar mig på jobbet förra veckan på en list, väldigt djupt så det behövdes sy men jag lappade ihop de och därför tar det lite längre tid för de att läka. Envisa Evelina skulle absolut inte åka till vårdcentralen för detta även ifall de pissade blod utmed hela handen. Jag tyckte väl vi hade alla hjälpmedel man behövde på apoteket. Haha. Nu ska jag åka till jobbet strax, ha en underbar dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0