Kreativa

Välkommen till kreativa ondag. Idag har jag jobbat mellan halv tio och klockan sex. Efter de överaskade sambon med nygräddade vofflor. Gud så gott de va. Hungrig var jag också efter en lång arbetsdag. Efter de satte vi igång med att baka bullar, var och köpte alla ingredienser jag inte hade hemma idag på lunchrasten. Så sista plåten med bullar är i ugnen och det ska bli gott att provsmaka senare. Under tiden så gjorde jag även mat tills imorgon, blev ju inga vofflor över direkt till matlådor. Haha. Så jag lagade flygande jacob och ris, alla borde smaka min flygande jacob. Den är så god, mycket chilisås ska det va!!
Lite bilder från kvällens betyr.


Vofflor med smör och socker :) mumma.


Vems låda är vems?

Några utav bullarna som är färdiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0