Lördag

Idag spenderas dagen på jobbet. Min jobbhelg denna helg vilket innebär att det är som vilken dag som helst för mig. Jobbar inget kort pass utan som en helt vanlig arbetsdag. Till klockan sex är jag på jobbet ikväll, efter de åker jag snabbt hem och svira om för att sedan ska jag och robban gå ut och äta med Simon och Sara. Det blir Lanterna ikväll och det var så länge sen jag åt där nu. Får unna mig en pizza till kvällen. Vad ska ni hitta på idag gott folk? Sitt inte bara hemma och slappa utan hitta på något roligt som du minns från denna helgen. Det är oftast de roliga som man gör på helgen man lever på sen under jobb veckan som kommer. Tur att jag har något att se fram emot ikväll i alla fall, annars hade det varit tungt att gå till jobbet idag.

Du får ha en fantastisk lördag, glöm inte visa lite kärlek till nära och kära också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0