Nytt

Lite nytt till badrumsskåpet köpte jag igår, inte direkt några vanliga produkter men dem ska i alla fall stå i mitt badrumsskåp.
Ska berätta från början hur det var, förra veckan när jag jobbade på Samarkand så hade vi en må-bra mässa. Jag ställde ut produkter från Apoteket och jämte mig stod de två killar med skönhetsprodukter. Vi kom  bra kontakt och pratade lite om gallerian och allt möjligt. Jag undrade så klart vad dessa killar representerade för produkter och då sägs de vara representanter från Mistbutiken på Samarkand. Dem hade massor med olika skönhetsprodukter, fick bland annat prova en jätte bra kräm för min torra hud på händerna. Senare under dagen frågade dem om jag ville ha en behandling utav några produkter men eftersom jag jobbade just då så fick jag tacka nej. Detta ångrade jag och gick därför dagen därpå in i buktiken på lunchrasten och frågade om jag kunde få göra behandlingen då. Han frågade mig vad jag tyckte att jag hade problem med i min hy. Jag tycker själv att jag har ganska mörka ringa under ögonen, därför använder jag en mängd concealer varje dag. Sen tycker jag även att jag har lite torrhetsrynkor under ögonen, runt munnen, i tinningarna och i pannan. Ingen ansiktskräm kan ta bort detta har jag alltid tänkt men så fel man kan ha. Jag har även i mellan åt problem med finnar och dem får ju aldrig läka, jag trycker och trycker, river bort sårskorpor och innerst inne vet jag ju hur man ska behandla finnar. Jag har dock inget tålamod till detta.  Han gjorde i alla fall behandlingar på mig mot dessa problem min hy har och jag blev helt förvånad. Att det faktiskt funkar. Han gjorde saltbehandlingar i mitt ansikte och jag kände mig som en helt ny människa. Igår gick jag in och köpte produkterna, inga billiga sådanna men vad gör man inte mot sin hy. Vill inte se ut som ett russin när jag är 45 år. Jag ska förebygga rynkor, rengöra huden på djupet, få en bättre lyster och få en bättre hy helt enkelt.

Ska om ett tag berätta för er mer om produkterna när jag läst på lite mer noggrant.
Så här ser i alla fall produkterna ut:


Mot finnar och polerande


Mot rynkor och rengörande

Kommentarer
Postat av: Erika

Spännande att höra recensionen sen :)

2012-02-07 @ 20:18:23
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Evelina

väntar bara på instruktioner från försäljaren på mailen..

2012-02-07 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0