Onsdag

Det är onsdag, tiden springer iväg för imorgon är det torsdag igen. Återstår två dagars arbete sen helg, IGEN! Detta gillar vi skarpt. Dock gillar vi inte att nästa helg som kommer efter denna så är det min jobbhelg!
Idag har tiden gått ganska snabbt på jobbet, hunnit med mycket vettigt.
Gick på rasten och köpte nya snittblommor till vårt vardagsrumsbord idag. Kan behövas något fint där hemma som livar upp stämmningen lite när man håller på att bli förkyld. Alla på jobbet är näst intill sjuka så det vore konstigt om jag inte åker på en dunderförkylning. Därför hoppar jag över gympan ikväll och vilar min kropp, känner att något snart kan bryta ut så därför vill jag inte anstränga mig för mycket. Blir nog gympa senare i veckan istället om det känns bättre.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Usch de är min helg nästa helg också, diggar att vi jobbar samma helger ;)



Söta blommor! kramis

2012-03-01 @ 01:05:43
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0