puuuh!!

Äntligen hemma efter en lång jobbhelg. Tackar för att dessa arbetsdagar är slut och nu ser jag fram emot två helgers ledighet framöver. Nu ikväll är vi bortbjudna, har ni hängt med i svängarna på bloggen så vet ni vart ;) Bilder kommer upp kanske ikväll (lovar ingenting) eller imorgon. Imorgon är jag ledig, yes! Vad ska jag hitta på då? Så skönt att inte ha varje timme bestämd, kanske rent av lägger mig i soffan och bara läser en bra bok som jag håller på med, eller kanske jag tar mig ner till biblioteket för att låna lite böcker som jag nu har skjutit upp ganska länge. Måste verkligen ta tag i detta nu, ska dit och låna böcker inför komma skall. Till hösten ska jag nämligen plugga är tanken, om jag nu kommer in. Därför ska jag redan nu börja förbereda mitt ordförråd och min engelska är tanken. När man inte har gått i skolan på några år så är det lätt att man använder sig utav talspråk i texter, detta tror jag inte accepteras på universitetet direkt. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0