Shopping

Lite shopping fick det bli idag på lunchrasten. Jag är i behov av ett par snygga skor som jag kan ha när jag ska klä upp mig lite extra. Har letat överallt, i alla skobutiker och på nätet efter ett par svarta med kilklack. Idag hittade jag de underbara små svarta på Scorett. Jag slog till och jag blir lång som en lyktstolpe men vad gör de. Snygga skor på fötterna är ett måste idag.

Vad tycker ni?


Ganska dålig bild fick jag till men ni förstår säkert hur dem ser ut i verkligheten :) Helsvarta och inte flammiga..

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jättesnygga skor!! Hoppas snön försvinner snart så man kan använda dem! :D

2012-02-16 @ 19:16:05
URL: http://rebeccafelicia.devote.se
Postat av: Evelina

ja jag hoppas med på de, mocka och snö och blask blir ingen bra kombination..

2012-02-16 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0