Tisdag

God morgon alla pigga och glada. Idag steg jag upp direkt när klockan ringde. Det har nog aldrig hänt innan, inte så länge jag minns. Jag brukar alltid ligga och dra mig, ställa om klockan gärna en halv timme till osv. Gör man så har jag kommit på att man blir bara ännu tröttare än om man stiger upp direkt när kroppen vaknar av någon hemsk ringsignal.
Idag vill jag visa er hur resultatet blev utav överkastet jag fick i födelsedagspresent av mamma och pappa blev. Till och med robban sa att det blev ett lyft för hela sovrummet. Eftersom vi har teracottafärgade tapeter där inne så måste det vara ett ljust överkast och vad passar inte bättre än med ett VITT :) Älskar vit inredning, så stilrent och snyggt. Däremot får det gärna vara lite färgklickar här och var. Här kommer resultatet på överkastet. Det kommer från Hemtex om ni skulle vilja ha ett lika dant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0