Tjejmiddag

Igår kom tjejerna runt sjutiden. Lagom tid för att jag skulle hinna göra mig iordning inför kvällen. Mycket förberedande för att inte behöva stå i köket hela kvällen blev de innan tjejerna kom.
Jag bjöd på Fondue (så stavas de tjejer!) som några utav dem aldrig hade ätit innan. När det gäller fondue gäller det att man vet vad man gör med glödhet olja som ska värmas på spisen och t-röd som ska brinna och hålla grytan varm. Kan varmt rekomendera denna rätt om man är ett gäng som vill sitta och äta länge. Det tar ju tid eftersom varje bit man lägger i av rått kött eller grönsaker ska vara i några minuter. Till efterrätt bjöd jag på hemlagad äppelpaj med vaniiljsås. Mums. Kvällen var fullspäckad med tjejsnack, vilket jag älskar och med andra ord. Själv är man ju urdålig på att förklara ord när man är stressad.

Titta in senare idag så får ni se vad jag fick i present av tjejerna.






Kommentarer
Postat av: Sandra Nilsson

ÖNSKNING

Jag vill se mer av lägenheten!!! Lägg ut bilder :D Ser superfint ut!!

2012-02-13 @ 13:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0