Torsdag

Inatt har jag äntligen sovit bra. Vaknade pigg och låg kvar en lång stund. Kunde göra de idag eftersom jag är ledig denna torsdag. Igår bestämde vi för att ta oss en tripp till stockholm dem 23/3, hälsa på broder i stockholm är alltid roligt. Vi ska se vad storstaden har att erbjuda denna gång. Vi åker dit tillsammans med Madde och Krille :)

I tisdags var Robbans föräldrar här och firade min födelsedag i efterskott. Fick en sån otroligt fin blomma utav dem som nu står och pryder vårt bord. Måste bara visa er den. Vet någon om det kan bli rötter på en sån här blomma så att jag kan plantera den i en kruka sen?

Nu på förmiddagen ska jag tvätta lite, städa ur vårt skafferi, diska och dammsuga. När jag varit duktig och gjort allt detta ska jag hämta Emma från jobbet sen åker vi till IKEA. Ska bli så roligt att gå där idag och samla inspiration. Jag har inget speciellt jag ska köpa men lite kommer det nog allt att bli. Visa er så klart ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0