Trött

Det är redan onsdag och dagarna bara flyger iväg känns de som nu. Skönt på ett sätt för till helgen är jag ledig. Mycket att planera är det eftersom vi ska ha gäster här både fredagen och lördagen. Därför ska jag sätta mig och planera detta nu. Jag är ju en planeringsmänniska och jag älskar det. Jag kan sitta i flera veckor innan jag vet att något ska hända eller om man är bjuden någon stans och fundera vad jag ska ha på mig för kläder. Jag har redan funderat på vad vi ska göra i sommar, vad som händer på midsommar. Jag är lite störd jag vet. Jag tror mycket det handlar om att jag måste ha något att se fram emot hela tiden. Jag har så svårt för att ta mig igenom dem tråkiga bitarna som är ett måste om jag inte har något roligt att se fram emot. Är inte ni också sådanna?

Igår gick jag och la mig halv tio, vad dödstrött och kunde inte hålla ögonen öppna framför tvn. Har inatt sovit tio timmar, känner inte mig direkt utvilad nu när jag precis har stigit upp men ikväll kommer det väl bli svårare att somna kanske.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag var en planerarmänniska innan men nu försöker jag ta det lite dag för dag. Carpe diem!! :)

2012-02-08 @ 19:52:43
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0