Turdag

Hej på er. Idag började inte jag förens vid klockan elva och då satt jag vid datorn på morgonen och tittade runt lite grann. Är ute efter en väst som finns på Gina Tricot som är mörkgrön och den är slut på alla butiker i hela sverige. Vill du också ha en sån här?
Jag hade i alla fall sån tur idag på morgonen och gick in på deras hemsida, hade precis kommit hem och fanns bara i min storlek. Kan detta vara min tur dag!? Självklart klickade jag hem en sådan, tror den kommer vara väldigt användbar, om inte annat ska jag göra den användbar till våren och sommaren.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också frågat efter den, jag vill dock prova först!

2012-02-09 @ 00:03:32
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0