Antar utmaningen

Antar utmaningen från Erika.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

För 10 år sedan var jag 11 år, bodde hemma hos mamma och pappa på vår mysiga gata på Hovshaga. Under denna tid var jag nog en kaxig liten tjej speciellt mot mina äldre bröder. När jag umgicks med mina kompisar hittade vi nog på ganska mycket hemligheter. Gillade nog i denna ålder göra saker som jag egentligen inte fick göra.

 

Vad gjorde du för 1 år sedan?

För 1 år sedan var jag tillsammans med min sambo Robert, planerade resa till Turkiet och bodde i en annan lägenhet. Hade bara jobbat några få månader på Apoteket och det var fortfarande nytt att bo hemmifrån.

 

5 snacks du gillar?

Gosaksgris som jag är så gillar jag mest smågodis, chips, sen får jag nog säga kakor för resten.

 

5 sånger du kan hela texten till?

Många Gyllene tider låtar, försöker hänga med så gott som de går i texterna dem spelar på radion.

 

5 saker du skulle göra om du var mångmiljonär?

Är jag inte redan rik? Ne men skulle jag vara mångmiljonär skulle jag flytta utomlands, investera i bolag, köpa mig en villa, en sommarstuga och ge till fattiga barn fast på mitt egna vis.

 

5 dåliga vanor?

Säger som Erika, biter på naglarna, impulsiv när det gäller fina saker och vill gärna ha de direkt, kör ofta för fort, somnar framför söndagsfilmen och är för pedant.

 

5 saker du gillar att göra?

Blogga, umgås med vänner, unna mig dyra saker, inreda och kärleken (fast den kommer egentligen först). Ingen turordning här.

 

En sak du aldrig skulle klä dig i, eller köpa?

chockrosa byxor.

 

5 favoritleksaker?

Mitt hem, datorn, mobilen, tv och böcker.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0