Besök

Idag har man jobbat ännu en dag, slutade klockan 18:00. Direkt efter jobbet åkte jag hem och hoppade direkt in i duschen. Vid halv sju kom mamma och pappa hit på fika. Robban hade köpt med sig semlor hem till oss. Vilken man jag har :) Alltid lika trevligt att bjuda hem nära och kära mitt i veckan, veckorna blir så mycket roligare ibland utav lite annorlunda saker. Prova på någon gång ibland och gör något som inte tillhör veckorutinerna.

Gud vad lättad jag är över att det är fredag imorgon, min kropp mår inte kanonbra för tillfället därav var jag hemma i måndags. Är fortfarande inte helt hundra bra och känner att jag behöver ledighet och vila. Helgen är inte upplanerad vilket känns skönt. Kommer ta dagarna som jag känner för de, kanske rent av lite träning och egen tid? Alla behöver vi egen tid ibland då man kryper in i sin bubbla och unnar sig saker och gör bara sånt som man själv känner för. Hoppas de blir bra väder i helgen också så kommer de nog bli en hel del utomhusvistelse.


Kommentarer
Postat av: SOFI

GOTTTTTTTTTTTTTTTTT sätter sig bra på magen också ;) Ska du göra något kul i helgen? =) Vi hade kul i lör de får vi göra om snart tycker jag!

2012-01-20 @ 04:29:24
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0