Blogga?

Nu är det drygt 2,5 år sen jag startade upp den här bloggen och uppdatera då ganska ofta. Tyckte jag i alla fall. Blogga har jag alltid tänkt att det är nog inte min grej riktigt. Idag läser jag många bloggar dagligen och det verkar ändå vara väldigt skönt att skriva av sig och få kommentarer om man behöver hjälp på traven när det gäller något man undrar. Så jag ger det en chans till. När jag började blogga för då några år sen så var det inte så stor hysteri som det är om bloggar idag. Så det är ändå roligt att det har växt.

Får ju börja första inlägget med att uppdatera vad jag har gjort idag. Morgonen började segt med att min kropp absolut inte orkade gå upp i sängen, men efter många om och men så tog jag mig till jobbet. Sleten som fasiken så gjorde jag vad som behövdes på jobbet och gick sedan hem lite tidigare. Nu ikväll har jag och julle varit på gympa på friskis och svettis. Andra gympapasset för min del den här veckan. Ska det bli ett träningkort där trots allt? Måste säga att man känner sig ganska nöjd med sig själv när man har kommit igång lite grann med träningen. Kan rekomendera gympa på friskis och svettis, roligt och man avgör själv hur hård träningen ska bli.

Kommentarer
Postat av: Erika

Roligt att du med bloggar vännen. Du är tillagd på bloglovin :)

2012-01-12 @ 17:36:53
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0