död

Idag har dagen bestått av jobb mellan 09:30-18. Efter jobbet åkte jag bort till Chilli en sväng, massor med rea hade dem. Får nog åka dit och fynda någon dag. Vid 19:00 var det dags för ett gympa pass på Friskis & Svettis. Idag var de jobbigt, endel övningar tog verkligen emot, speciellt armhävningarna. Idag var det även en jätte bra instuktör. Väl hemma igen var jag helt död, orkar inte ens ställa mig i duschen direkt. Duschad och klar så gjorde jag lite mat, behövde fylla på energi efter träningen. Detta blev kvällens goda mat :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad duktig du är! Man kanske skulle hänga med dig på ett pass :) Kan man gäst-träna där tror du?

2012-01-26 @ 18:24:40
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Evelina

Man känner sig ganska nöjd när man gjort de ja. Kan ju fråga imorgon när jag ska dit igen.

2012-01-27 @ 01:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0