eftermiddagsmys

Innan jag åkte och hämtade Emma så åkte jag till city gross en snabbis. Både Robban och jag var spelsugna efter kvällen igår då monopol spelades. Det var jätte roligt, jag åkte dock ut först. Jag gick in på city gross och köpte mig ett monopol, alltid bra att ha ett eget :) Det fanns många roliga spel i affären, ville ha flera stycken.



När Robban kom hem efter sin fotbollsmatch var vi båda väldigt hungriga, vi hade brist på matfantasi vilket är första gången tror jag. Brukar alltid vara sugna på något vi har hemma men icke idag. Vi åkte tillslut ner till Hong kong och åt lite kina mat, nu sitter vi i soffan mätta och belåtna och ska komma överens om vilken film det blir ikväll. Tror jag även ska unna mig lite kladdkaka och hallon till.
Denna vinterbild tog jag utanför Hong kong nu ikväll.


Kommentarer
Postat av: Erika

Mysig dag! Du är utmanad hos mig :)

2012-01-22 @ 20:32:13
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Evelina

På monopol? :)

2012-01-22 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0